NIEUW! MIND-WALK training bij Burn-Out

Mind-Walk training bij Burn-out: wandel jezelf naar meer rust en balans

 10-weekse  MIND-WALK I bij Burn-Out

Als je burn-out bent, is je ‘interne alarmsysteem’ uit balans: je stress-hormonen loeien de sirenes al bij het minste geringste. Na een burn-out duurt het vaak lang voor je systeem weer wat minder scherp is afgesteld. Hier is tijd voor nodig en ook aandacht voor de juiste rust: niet stilzitten, maar actief ontspannen.

Dus vanaf het moment dat je weer meer kan dan alleen op de bank liggen of slapen, is het noodzaak om te leren rustig je activiteiten op te bouwen. Want te hard van stapel lopen, bekoop je met een terugslag. Op de bank blijven zitten is niet de oplossing. Wat dan?

 
Mind-Walk is een 10-weeks programma waarin je leert luisteren naar je lijf. Het is een programma om op jouw tempo je balans en fitheid op te bouwen. Je leert stilstaan bij de signalen van je lijf. En hoe je tot rust kunt komen in je hoofd. Het gaat om inspannen én ontspannen in een programma dat bij elk conditieniveau past.
 
 

We wandelen 3 tot 5 km per keer (ieder op zijn eigen tempo), doen ademhalings- en ontspanningsoefeningen, afgewisseld met oefeningen die yoga en tai-chi elementen bevatten. Je leert dus alles wat je nodig hebt om de rust in je lichaam en geest te herstellen. En elke week heeft thema, bijvoorbeeld ontspannen of loslaten om ook op persoonlijk gebied te groeien en tegen te komen wat voor jou belangrijk is.
 
Geef jezelf dit cadeau! Want naast gezelligheid en genieten van de natuur horen er ook nog andere verrassingen erbij. Zo is er in Mind-Walk liefdevolle aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en rust.

 

Mind-Walk I start op vrijdagochtend 2 februari om 9.30 uur én op donderdagavond 12 april om 19 uur 2018 bij de Oude Warande. De wandelingen duren ongeveer 1-1,5 uur per keer. Dus lijkt het je wat om:

  • gezellig te wandelen en te genieten van de natuur
  • je fitter en energieker te voelen
  • aandacht te hebben voor persoonlijke groei aan de hand van thema’s
  • je hoofd leeg te lopen en te ontspannen?

 
Voor degenen die Mind-Walk I hebben gevolgd is er de Mind-Walk II op de vrijdagochtend vanaf eind april 2018.
 
Er is een beperkt aantal plekken. Dus meld je meteen aan voor deze Mind-Walk training of vraag om meer informatie.
Aanmelden of informatie over Mind-Walk

Mind-Walk jezelf naar rust en balans!